Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 42/217, Vysočany, 190 00 Praha 9
jednání zaměstnavatele se zástupci
odborových organizací, dne 17.
12. 2020 ve velké zasedací místnosti
vnitrobloku Sokolovská 42/217, Praha 9.
Program
jednání:
1. Diskuse s GŘ
2. Projednání změny již projednaného organizačního
opatření – V. fáze narovnání TS v útvaru 500300 a nové verze SM 2010-012
personální ředitel - projednáno
3. Informace – Aktuální situace Covid – 19
bezpečnostní ředitel – informoval jsem o
zprávě z hygienické stanice, která nám potvrdila, že DPP porušuje
pořádáním školení Vládní nařízení. DPP tvrdí opak a čeká, až jej osloví Policie.
4.
Flash Report - odborní ředitelé
vánoce - tram se zdvojnásobí, svátky běžný
režim. Na 31.12. by neměli být zvláštní opatření- běžný provoz. Od 4.1. budou na metru nové grafikony konečné
v půlnoci z centra, konec- poslední spoj 22´35. Povrch –
poloprázdninový, zatažení po 22 hod. Noční autobusy zajíždějí i na méně
obsluhovaná místa. Finance – rozpočet Prahy
je schválen radou města. Závazek veřejné služby potvrzen, investiční
záležitosti – částečné krácení. DPP nechce stavět metro D za své… účetnictví
přechází na nový ekonomický program.
5. Projednání – Čerpání dovolené v roce 2020
personální ředitel – dle změny ZP bude možné
převést 5dní dovolené do dalšího roku. Vyžadován je souhlas nadřízeného.
6. Projednání – Plán využití formy elektronické výuky
v útvarech DP v roce 2021
vedoucí odboru 500400 –
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců - projednáno
7. Projednání – Průběžné čerpání sociálních nákladů
vedoucí odboru 500300 - Benefitů
a péče o zaměstnance - projednáno
8. Informace – Možnost zavedení peněžitého příspěvku
poskytovaného zaměstnavatelem zaměstnanci na stravování
vedoucí odboru 500300 - Benefitů
a péče o zaměstnance
Každý , kdo bude chtít stravenku nahradit
peněžitým příspěvkem(bude-li PS schválen), musí vyplnit formulář- dnes nám byl
představen a bude poté na obvyklých místech, kde vám vydávají i jiné formuláře..
Výše příspěvku zaměstnavatele a nároky budou stejné jako u běžné stravenky.
Projednala se i stravenková karta, i zde bude
možnost volby. Způsob příspěvku
(stravenka-karta-paušál) bude možný měnit jen 1x ročně. Formuláře budou k dispozici
asi lednu, únoru (dle schválení Poslaneckou sněmovnou).
9.
Projednání –
Úprava krátkých kalhot - vedoucí odboru 400600 – Skladové hospodářství
– zavedení úpravy od léta
10. Informace o aktuálním stavu - Zavedení el. knížky pro
OOPP
vedoucí odboru 400600 – Skladové hospodářství
– zavede se v průběhu roku 2021
11. Informace o aktuálním stavu – Zásoby VS vedoucí odboru 400600 – Skladové hospodářství
–
20.220 ks
položek je ve dluhu… dochází k masivnímu nevybavování zaměstnanců- přes
3tisíce zaměstnanců nebylo uspokojeno. Body i řízený výdej se převede do
dalšího roku.
12.
Kontrola Zápisu
č. 13 z PJ ze dne 19. 11. 2020 - personální ředitel – bez připomínek
13. Diskuse – různé podněty.