Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 42/217, Vysočany,
190 00 Praha 9
Jednání zaměstnavatele se zástupci
odborových organizací, dne 18. 3. 2021 od 9:00 – 10:00 hodin ve velké zasedací místnosti vnitrobloku Sokolovská 42/217,
Praha 9.
Program jednání:
1.
Informace -
Aktuální situace Covid-19
generální ředitel, dopravní ředitel, personální ředitel, bezpečnostní
ředitel
·
Projednání - Příkaz představenstva 2021-002-01 -
Testování na Covid-19
personální ředitel, bezpečnostní ředitel
·
Nevypořádaná připomínka OO k návrhu Směrnice - Postup
měření tělesné teploty zaměstnancům v DP v souvislosti s onemocněním COVID-19
vedoucí odboru 600300 – Kontrola
Na programu tohoto jednání byly jen informace týkající se současné
situace v DPP při nákaze Covid.
Odbory předložili řadu připomínek –u TRAM jsou zahlcené výpravny zpracováním
čestnými prohlášeními o provedených testech, dotaz na plývání penězi za testy
pro ty, kteří si je dělat odmítají a za rohem je pak nepoužité zahodí (a
odevzdají jen vyplněný formulář, že jsou OK), dotazovali se na smysluplnost
vydávání testů jinde a respirátorů jinde. Dotazy k formuláři, návodu na
test, dotazy na proplacení žádaného potvrzení od lékaře (platit jim to DP
nechce), pokud prodělal Covid - limit 90 dnů (nelze prý testovat úplně všechny zaměstnance
na pokyn Ministerstva, neboť by se prý projevila falešná pozitivita) …atp.
Zaměstnavatel vesměs všechny námitky odborů odmítl…. Mám dojem, že nemá zájem tuto činnost
organizovat a dělat jinak a pouze odbory ze zákona „informoval“.
Projednala se též směrnice o měření tělesné teploty- bez připomínek.
Dále bylo ke Covidu řečeno, že je potřebné vybavit všechny zaměstnance
sadou na testování do zásoby, neboť se čeká, že testování bude probíhat ještě
řadu měsíců.
Závěrem nám byla poskytnuta informace o zajištění dopravní obslužnosti. I
nadále budou směny ve stávajícím stavu – poloprázdninovém provozu.
Vedou se další jednání, ale změny se nepředpokládají.
A stejnokroje- současný stav je špatný, vyjde příkaz představenstva, jak
mají lidé postupovat.
Generálním ředitelem byly podepsány objednávky na dodej obuvi.
Přiložené materiály:
·
Příkaz, Příloha
č. 1 - čestné prohlášení_09-03-2021, Příloha č. 2 - předávací protokol_09-03-2021
·
Směrnice,
Projednání_SM_OO