Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost Sokolovská 42/217, Vysočany, 190 00 Praha 9
jednání zaměstnavatele se zástupci odborových
organizací, dne 19. 11. 2020 od 10:00 hodin ve velké zasedací místnosti
vnitrobloku Sokolovská 42/217, Praha 9.
Program jednání:
1. Diskuse s GŘ. Jen na pokračování stavby vozovny
Hloubětín. Pracuje se na tom…
2. Připravovaná organizační opatření související
s 5. fází narovnání TS
vedoucí
odboru 500200 – Personální a PaM - projednáno
3. Informace – Aktuální situace Covid – 19 – školení…
bezpečnostní ředitel
požádal jsem vedení, aby v souladu s viz §106/ 4 písm. f)
umožnilo školení řidičům jiným způsobem, než jejich fyzickou účastí, nebo
alespoň těm, kteří mají o své zdraví obavu. Na školení, podle nás, dochází k přenosu
nákazy (nakazil se už i lektor). Mnozí mají obavu o své zdraví.
Dále projednány termíny kontrol BOZP a PO.
4. Flash Report - odborní ředitelé – informoval jsem
vedení o zahlcení dep díky povinnému konci kolem 22hod. Chudáci to teď prostě
nestíhaj. O provozu o vánocích se teprve jedná…. Čeká se, co bude…diskuze o
nesmyslnosti a nehospodárnosti některých linek (je to hold příkaz Magistrátu,
Ropidu..)
5. Projednání - Návrh navýšení objemu přesčasové práce
v roce 2020 -
dopravní
ředitel – zvýšen počet přesčasů pro rozvoz změn jízdních řádů…
6. Úprava návrhu Přílohy 1, Příkazu 006-2020-01 „Zajištění
prověrky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a kontroly požární ochrany“ –
projednáno.
bezpečnostní ředitel
7. Podání informace - Plán využití formy elektronické
výuky v útvarech DP v roce 2021
vedoucí odboru 500400 – Vzdělávání
a rozvoj zaměstnanců – podána informace o výčtu aktivit a o zařazení do
programu a kurzů.
8. Návrh úprav a informace o plnění Plánu předpokládaných
přijímaných opatření na zlepšení pracovního prostředí dle bodu 6.20 Kolektivní
smlouvy pro rok 2020
personální ředitel – projednáno současné
plnění. Shledán fakt, že nelze vyčerpat plánované prostředky ( na což odbory
dříve upozornily). Je otázkou kolik prostředků na rekonstrukce ke zlepšení
prac. prostředí se bude moci využít příští rok.
9. Informace o pravidelné zprávě o činnosti týmu PPTČ
vedoucí
odboru 900300 – Interní audit – informace o přijatých podnětech.
10. Návrh termínů jednání pro rok 2021 - personální
ředitel - schváleno
11. Kontrola Zápisu č. 12 z PJ ze dne 22. 10.
2020
personální ředitel – kontrola odpovědí na
interpelace (máte nějaký podnět k projednání vedením společnosti, zašlete
nám jej na info@zoosdmotol.cz)
12. Diskuse – podány další
podněty pro vedení ze strany OO.